25 July 2008

DuniA kHayaLan ku...

2007.03.04-3558.jpgImage by kino-eye via FlickrSalam kembali semua...Aku mulai bosan dengan kehidupan bergelar seorang pelajar...Bosan daa dengan hari-hari yang sama dilalui pulang dari sekolah pukul 1.50 petang..balik kat rumah dekat-dekat pukul 2.35pm..Kalau laju gik dalam 2.25pm la..hehe...

Aku memang bosan..dengan sapA>>???dengan orang-orang yang menggangap terlalu pandai untuk memandang rendah orang-orang lain..pergi mampus la weii...
Sapa korang mok anok-anok orang???Pandey gilak la korang.??

Biar aku dengan dunia aku sendiri..I have to...Aku perlukan dunia ku sendiri agar ruang repsepsi ku terkembang sendiri...



uhuhu...kisah di atas ya xda khaitan dengan sapa-saapa pun..macam title di atas ya dunia khayalan ku..hehe

Layan lagu towk k

Zemanta Pixie

0 comments: