05 August 2008

Wah...dah ari selasa o5.08.08

حسبي على الدخانImage by *~M16_Qtr~*''BRB'' via FlickrWah...dah masuk ari selasa mean ada 13 weeks 5 hari jak mok tinggal menuju spm ya owh...aku belum ready papa gik...Kerinduan ku melanda dah ari tok..deyh pa ka jiwang karat deyh....Opppss stail x pic rokok ya..Tapi korang jangan salah faham oww..aku bukanlah perokok sejati mahupun perokok.apa yang aku nak maksudkan di sini adalah stail mengambil gambar ya snapshoot ya yang cantik.Maybe photographer boleh bagi sedikit detail tentang cara mengambil gambar tok dengan menggunakan DSLR apa jua jenis jenama kamera yang di pakai oleh para juru gambar.

Okiess...tadik ada exam formatif PKM adoi...aku memang blurr tyme pagi lepas assembly bah..nang dah stail aku cepat blurr mun pagi2 ntah papa...k lah bubye alll..aku mok out dahhh

1 comments:

razifembi said...

Cun gambar tu . . . tapi ada mcm ada artificial blur kat tengah gambar ... tapi aku suka gambar tuh ...

nanti ada syarikat rokok yg berminat . . . hang jual la gambar tuh .. hahaha