30 August 2008

Solat hajat...

Walllimatulurus hajatil ...
Ari sabtu tok ku n geng baru jak pergi sembahyang hajat di Masjid At-Taqwa Miri.Solat hajat bakal untuk pelajar yang sik sedar dirik(termasuk aku) yang mok menduduki SPM,PMR,UPSR,Tadika EXaminal test(not include) hehe...
So aku turun cya menunggangi unta duak tayar ku lagenda 110z bernombor plat QMM Rahsia...hehe

Sebelum ya,ada ceramah oleh abg Mukhtar suhailli yang memang aku kagumi bukan sekarang tapi dari tahun lepas semasa aku berada di tingkatan 3 lagi..Ceramah motivasinya yang santai dan tidak membosankan seperti mana penceramah yang lain yang hanya tahu berceramah secara formal..

Ketahuilah wahai penceramah sekalian alam kami sebagai muda-mudi bukan inginkan ceramah yang lurus bendul tunggul seperti formal tetapi kami inginkan kesantaian dalam penceramahan.Bukan nukilan ini untuk mengecilkan sesiapa jua tugas penceramah namun ceramah yang berkesan akan berbekas di hati nurani muda mudi seperti kami yang memang amat nakal :D ...

Abg Mokhtar yang berceramah dalam masa 1 jam 30 minit yang tidak berasa seperti masa sebenar cuma seperti sepintas lalu sahaja ceramahnya...

Baik..Aku juga berdoa supaya kalian akan berjaya dalam peperiksaan bukan sahaja upsr,pmr,spm,stpm malah kehidupan itu sendiri adalah peperiksaan sepanjang hayat...

GOOD LUCK EVERYBODY

TO MY SAYANG:I HURTED>>:(

0 comments: