21 September 2008

Serba Salah

A ladybug climbsImage by wolfpix via FlickrAdoi...
Lagu KnowNo tok best oww...
Download la kat sitok for free ajak ya
LINK DOWNLOAD..CLICK HERE

Pengajaran melalui cerita..Best bah..
Serba salah ajak ku rasa bila xupdate blog tok :D
Semalam biarla semalam menjadi tetap kenangan yang semalam.
Rindu kat zaman remaja gila-gila dolok nang best tapi macam orang bodo ajak aku tengok.
Yalah..dolok skinhead la,punk la,macam-macam lagik la..
Kinek??
Shuffle??Sorry aku xminat....
Xapa..Mun takorang dah matang lak takorang pandey la fikir sendiri :D

Well..Aku hanya jadi diri sendiri..Biarla orang mok kata apa nak peduli la bro sekalian.Seperti kawan aku yang merangkap kepada blogger yang mendapat sambutan panas sekali sekala membuat post iaitu,Lomokikuyu atau awang.Tengoklah post dia kat sini

Ya.Bena..Cabik itu pedas apabila terasa kepedasannya.Sorry aku xakan komen apa pun.
Blogger itu bebas?Ya bebas dari segala hal namun masih juga perlu mengamalkan etika kewartawanan unggul bukan hanya mengguna pen dan sepotong kertas untuk dinilai hasil coretannya.
Platform aje yang berbeza namun ideologi hampir sama juga.

Ya kenapa anda?
Kenapa harus dengki dengan kebolehan orang lain???
Lu fikir la sendiri :D

0 comments: